2010-12-31

magsjuka. yesbox

sry för uppdateringen, har dock haft magsjuka igår/inatt, men mår bättre nu. har legat på min soffa och fläskat och druckit cola, för det ska ju vara bra för magen. och nyss så testade jag på att äta lite lågfiber-mat. det funka bra. det blir ingen Anderssons ikväll. tyvärr, vi ska bara vara hemma och så. ska förhoppningsvis inte fira in det nya året med huvet ovanför toaletten, hehe. asså nån mer som älskar sound of music, ligger och kollar på den nu, asså jag bara älskar den. haha jag älskar gamla filmer, fast inte mer än vad jag älskar andravärldskriget filmer, de är bäst. seriöst. och på måndag visar tvfyraplus james bond. tralala, det älskar jag med. men nu ska jag dra, börjar må lite smått illa. eller okej, MYCKET illa. take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar