2011-01-31

ⓐⓦⓔⓢⓞⓜⓔ



googla om ni vil veta vem nicki minaj är. så jäkla bra. synd att han inte klädde ut sig till marilyn manson. det hade varit funny as fuck
nej men skämt åsido älskar shanes humor. måste se titanic för att han säger den är så bra? ;p

men jaa, nu ligger ja i min säng och relaxar. har öppna en cola o så. väntar som fan på att maten ska bli färdig. det
luktar kyckling o currysås i hela huset. yuuuuuuum!
sen ska jag sova, helst innan sju. ursäkta mig för att jag tar hand om min kropp med tio timmars sömn
tsss.


hänt massa awkward stuff idag. orka ta upp't
men aa ja reagera pissbra eller, naej
men annars hare rullat på. ingen bryr sig om detaljer sååå
fast jag fick en fråga idag som var lite rolig, måste svara på den här eftersom jag aldrig han ge ett riktigt svar
det var någon som fråga vad jag skulle göra om jag träffade Michael Jackson (kommer inte ihåg vem det var som fråga)
svaret är (fast chansen är ju inte så stor right. men skitsamma jag kommer komma till himlen)
aa att jag skulle inte få nå jäkla dampattack och riva och bitas och skrika och gråta. thats just rude. nej men hur kul
är det att bli bemött så, han var ju bara en människa och det är helt sjukt hur människor höll på med honom. såg ett klipp tidigare idag, han gjorde high five med ett fan. och fanet stod och skrek 'OMG i touched Michael Jackson' men hur kul är det? det är ju bara ohyffsat. så svaret på frågan är att jag skulle vara mig själv och prata som en trevligt human being. vet ni varför? för att det inte var många som pratade med honom så. de såg honom inte som en människa med känslor. hes just a humane.

men nu ska jag kila nerför sängen o kolla om maten är färdig, sen käka, sen sova. pusshej

btw grattis på födelsedagen sandra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar