2011-02-01

ey, mtv är inte alls borta, det var massa som sa att den skulle bytas ut mot tv11. höhö lögnare.
haft awesome i skolan idag. dock haft mycket lektioner men det var hyffsat najs. speciellt på matten. no comment hehe

men nu är ja pissur för man fick inte börja spela keyboard på musikskolan, utan bara piano eller digital piano och dom kostar över sex tusen. FÖR FAN JÄVLA HELVETES SKIT JAG FÅR DAMP. allvarligt är så jäkla sur så jag kunnat slå sönder något eller någon nu. och så måste jag byta om till ridningen på under tio minuter..
fuckkkkkkk

men nu drar jag innan jag krossar datorn i småbitar.


1 kommentar:

  1. Men du har säkert en box som dina föräldrar betalar så du får in fler kanaler än alla som nt har box, MTV för mej har bytts ut till TV11 och dom har lagt in nån jävla sportkanal och sen har dom tagit bort TV4film..<3

    SvaraRadera