2011-02-13

butter hilda idag. det får ni utstå.
inge update i helgen, jo tack jag vet, det har faktiskt hänt quite a bit, hade nå herrgårdsmiddag i Färna med släkten nyqvist igår. trevligt å sitta och lyssna när mina förebilder sitter å snackar blaja. jag var faktiskt tvungen att berätta för dem några gånger att man inte snackar skit. min farsa la nåra rasistiska skämt å så var stämningen på havsbottnen igen. maten var pretty adorable.
förrätt va nå skaldjurs gegga. huvudrätten var örtsstekt svensk kalvrygg med rökt potatispure och sötkål eller nå? men det var rätt så ok. efterrätten var mandel brulee, med nå siraps och honungsflarn med körsbärssås. brule måste vara bland de godaste på denna jord. yepp the whole whide world. annars vare lugnt. fick lära mig en ny sak som öppnade mina ögon totalt, min fasters man eller vare blir har träffat grundaren av Apple! shit omg wtf
då la jag kommentaren "OFTA" då tog han det som om jag frågade ofta. fyfan vad pinsamt. men ja typ alla skratta för det är mitt trademark OFTA

men nu ska jag dra o käka pizza, brb och gör en liten lista eller nå. sen måste jag städa FUCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar