2011-02-13

för dig ska jag, göra det tusen gånger om

Vad gjorde du igår?: middag med nyqvistarna
Har du ett eget rum?: självklart
Är du kåt just nu?: inte speciellt
Tycker du om stjärnor?: så vackra!
Vad ser du om du tittar bakom dig?: en vägg med en very cute affisch på
Gillar du att baka?: jarå
Föredrar du blondiner före brunetter?: nej ?
Hur många kontakter har du på bdb?: några stycken
Har du varit inne på snyggast.se?: nej det har jag inte!
Vad åt du senast?: pizza, usch och fy
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: ibland, men jag rättar till't
Har du druckit?: klart jag har, men inte alkohol!
Har du varit otrogen?: jag har aldrig varit trogen
Vad ska du göra i helgen?: det är typ fem timmar kvar av helgen
Vill du dö?: nej det vill jag inte
Har du någongång ägt en plastros?: ja, det tror jag faktiskt
Tycker du om att teckna?: när det blir bra så *blink*
Har du ljugit?: ja
Vad vill du bli när du blir stor?: ingen aning
Har du tittat på melodifestivalen?: för tusen år sen ja
I så fall, vem hejade du på?: ni vet ladolce vita men de där bögarna ;)
Gillar du mat?: tyvärr haha
Hur lång är du?: typ en o sextio
Har du hål i öronen: yea
Hur mycket är klockan?: 18.15
Har du en tjej/kille?: nej det är ganska lugnt på den fronten
Har du något slags nitarmband?: nej
Är din säng bäddad?: nej
Vad är ditt smeknamn?: har inge
Hur många bilddagböcker har du haft? typ två
Vad är din dröm just nu?: helt ärligt, vara lycklig
Är du emot homo-bisexuella?: jag är för all kärlek i världen
Varför gör du den här saken?: absolut no idea
Har du en teve i huset?: ja..
Vilken är bästa låten just nu: born this way och smile
Har du blivit sviken?: ja det har jag
vilken klass går du i? sju A
Har du varit olyckligt kär?: nej
Tänker du göra klart det här testet?: avslutar alltid allt jag börjat
Största sorg just nu?: gissa
Största glädje just nu?: hmm.. jag vet inte
Vem skulle du dö för?: ingen faktiskt
vilken är din favoritfilm?: typ american pie haha
den starkaste du vet?: jag vet inte
vad är det snyggaste på dig?: måste säga min ögonfärg
Hur mycket är klockan nu då?: arton och nitton
brukar du göra smileys?: ibland
Har någon kallat dig hora/bög?: ja, fast utan anledning haha!
Hur många palestina-sjalar äger du?: nemo
Vem hatar du mest?: jag hatar ingen!
Har du på dig för kläder nu?: mjukisar
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: mjoo
Vill du gråta?: ja, fast det är ganska slut
Fryser du ofta?: allt för
Tycker du att du är söt?: ibland, rätt timeing och vinkel så.
Äger du en papperskorg?: datorns haha
Har du ett landställe?: nej jag har faktiskt inte det haha.
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: starta bastun! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
Har du en morgonrock?: nånstans så
Vem litar du mest på?: gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar