2011-02-05

Don't You Judge Of My Composure 'Cause I'm Lying To Myself

så jäkla sur å irriterad på allt. och jag bara klagar. så jag blir mer irriterad på mej self
har ingenting och göra, har inge lust. känner mig asfet oh så är jag värsta ensam, ingen vill snacka med mej på skype eller irl

le sang coulera comme si c'était la dernière guerre mondiale
känner mig sjukt borta för ingen svara på facebook, bdb, msn eller nå? är jag död för er. tack då

som ni ser ja. beklagar för jag fattar varför ingen snackar med mig? haha man kan ju skratta åt' iaf. btw katten med stövlar i shrek nivet han gjorde moonwalk.
så ni har stenkoll serru'

idag har jag varit ute och motionerat för allt jag har missat det här året (ungefär) iaf åkte tio varv längdskidor på åkern och sen ut till djuren + en kort promenad. så allt är sett för idag. imorgon ska jag bränna ännu mer. känner mig redan piggare. käka typ en banan o macka till frukost och tre mandariner och tee till lunch/mellis och sen en taco till kvällsmat. rättså najs känner mig redan bättre. ska nog göra lite situps/MW/yoga strax, är värsta stel i armarna och skuldrorna efter all skidåkning. så ni vet vad jag kommer göra. så jag ska förhoppningsvis må bättre nu om jag rycker upp lite.. kanske dock unnar mig en halv popcorn påse idag! bara för att det är helg. då är jag extra sträng imorgon. så ni vet så äre inte för att jag ska gå ner i vikt eller nå utan jag ska försöka må lite bättre och förbättra mina matvanor lite, jag gillar bara å ha kontroll. ni fattar..'

jag är en neurotisk nolla och jag MÅSTE rycka upp.
diciplinera mig om jag gör fel för det är så det ska vara! (-;
nu ska jag dra å göra MW eller vare va ja sa sen popcorn så det jämnar ut sig hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar