2011-02-05

vad skulle det vara på svenska?



hur skulle den här låten gå på svenska?

ibland när jag känner för't så lägger jag in lite såhär roliga inlägg. hajar ni? ;-)

Håll min hand, känna beröring av kroppen håller fast vid min
Du och jag, gör 'kärlek hela vägen igenom ännu en natt
Jag minns du och jag går i parken på natten
Kyss och beröring, inte mycket, låt det blåsa bara rör and gå
Älska mig mer, aldrig lämna mig ensam med hus av kärlek
Folk pratar, folk säga vad vi har är bara ett spel
Åh, jag ska aldrig släppa dig, kom hit flicka
bara fick göra Sweet Love till dagen gryr
Jag vill inte solen att lysa Jag vill älska
Just denna magi i dina ögon och i mitt hjärta
jag vet inte vad jag ska göra Jag kan inte sluta älska 'dig
jag inte kommer att sluta förän gryningen göra' kärlek
Håll min hand, känna svetten, ja du har mig nervös ännu
Låt mig dansa, låt mig lugna, låt mig ta dig på en kryssning
Det är fantasi Jag slår vad om att du har aldrig varit där förut
Har du någonsin velat att drömma om de platser du aldrig veta
gryningen, det finns ingen sol uppe i skyn
gryningen, kan jag se det i dina ögon
gryningen, tjejen du fick för att förstå
Det är så att jag älskar dig, låt mig visa dig jag är din Mannen
gryningen
Låt oss inte vänta, solen ute, låt oss gå upp och låt oss gå ut
Det är dagen, en helt ny dag, låt oss både gå ut och spela
Låt oss gå ner parken, göra 'kärlek' tills det är mörkt
Låt mig gå, låt mig lugna, 'til dagen gryr och du vet att det är sant, åh


hur sött lixom? haha my heart melts. nej men den här låten är så otroligt söt. komma med nå förslag på vad jag kan göra mer för låtar? ;-)

-----------------------------------------



Söta drömmar är gjorda av denna
Vem är jag att vara oense?
resa i världen och de sju haven
alla letar efter något
Vissa av dem vill använda dig
Några av dem vill få användas av dig
Några av dem vill missbruka dig
Några av dem vill bli misshandlade

söta drömmar är gjorda av denna
Vem är jag att vara oense?
resa i världen och de sju haven
alla letar efter något
Vissa av dem vill använda dig
Några av dem vill få användas av dig
Några av dem vill missbruka dig
Några av dem vill bli misshandlade

jag vill använda dig och misshandla dig
Jag vill veta vad som finns inuti dig
Håll upp huvudet, Movin 'On
Håll upp huvudet, Movin' On
Håll upp huvudet, Movin 'On
Håll upp huvudet, Movin "på
Håll upp huvudet, Movin 'On
Håll upp huvudet, Movin' On
Movin 'on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar