2011-02-02

kunglig bild på två helgon

oh. mother monster !

det har hänt massa shit som har sårat mig idag! jag vet inte om jag ska tycka synd om mig själv eller staffa mig? idk
nej jag ska göra varken heller. allvarligt. är väldigt ledsen å det har hänt massa shit som jag inte vill nämna här.
jag har lust att falla tillbaka i gamla vanor. jag ska vänta o lugna ner mig o sen se om jag behöver't

jag vill bara ta en injektion och typ somna in i tusen år och sen vakna. eller spola så jag levde för femtio år sen typ. omg i want it so baad

a
asså jag har lust att ringa en och snacka men jag vill inte värka klängig. wilka problems ja har va?
nej men har typ michael-mania igen. kan inte sluta tänka på hur världen skulle ha varit om ängeln hade stannat kvar. yepp stora livsfrågor. vi skulle typ skriva om en "nära människas" död. asså någon som man stod nära. jag skrev om michael. haha det lär läraren igga totalt. men allvarligt så är det den mest hemska händelsen i mitt liv (och jag har varit med om allt möjligt skit) nej men nu ska jag inte wwaaaaaaaaina. jag klagar hela tiden. jag vore få en örfil eller nå
snälla någon slå mig när jag inte märker. annars gör jag det själv'
jag vet inte vad jag ska göra, igentligen brukar jag tröstäta men jag tycker inte att jag förtjänar't
jag ska nog lägga pussel. det vore trevligt..
sen sova typ runt åtta. så får jag nio-timmars
men care jag orkar inte bry mig om den här skiten, jag har typ tre besökare per dag o två av dem är jag ;ss


hejdå


I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears

And if you have to leave, I wish that you would just leave
Your presence still lingers here and it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar