2011-02-09

MW = muscleworkout

kört hundra situps nyss. ska nog göra lite fler, sen typ hundra rumplyft och sen armhävningar. skäms skitmycket att jag åt på max. hihi mådde fysiskt illa efter så ska inte göra't igen!

btw idag så bokade jag tågbiljetter till Gävle, 26/2 - 1/3 underbart å träffa min girl igen. hihi fyfasen vad vi ska hare kul, hoppas snön försvinner så vi kan cykla till lekplatser :D och till gävles badhus, jag börjar ju fan bli stammis där. sen höra med lina om vi kan åka ut till sandviken och träffa annie! saknar mina polare så mkt . det suger å bo typ tjogo mil från min bästavän. men thats life. tagga ashårt, kommer ihåg i somras när jag fick femhundra spenn av mamma, haha vi handla ju typ slut allt på cola och chips. hihi det var styggt

cant wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag som hatar mer än ett utropstecken. men nu måste jag göra MW så jag kan sova med gott samvete! (-:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar