2011-02-10

värsta åååångest!

jag har värsta ångesten nu, först för att jag åt två mackor och en moccaruta till mellis (WTF) och jag som inte ens ska äta mellis, det är bara farligt det. iallfall, sen har jag inte ork att träna. men jag måste göra det, får kö stenhårt MW, minst 250 situps och lårlyft och jag ska fan klara av 25 armhävningar. jag behöver träna buhuu nu låter jag värsta fetto men jag mår piss om jag inte tränar. sluta skolan TRE idag. jag skulle igentligen sluta halv två, men nå äckel teater. URGH jag som skulle träna ute, typ längdskidor, men det får ske imorgon. måste få det gjort nu, träningen alltså, bara fixa en spotifylista som jag kan träna till. fast fuck har ju pyjamas på mig. hehe sen blire dusch, och efter det ska jag resencera (sta) två album som jag har lyssnat på i veckan, förra veckan var det ju sgt peppers lonely hearts club band VS Dangerous. men denna torsdag ska jag inte ta MJ eller beatles haha lite variation tack (y) men önska mig lycka till. puuusssspusss


check this out http://gobarbra.com/hit/new-7ad982ca26ff44dffb4a10a4f89bf8aa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar