2011-02-07

nyttigt?


har kommit på världens smartaste frukost som ska starta min dagliga förbränning, ägg och hälsofil med müsli. jag tycker det är allmänt kul med hälsomat och motion o så, och jag kan ju lika gärna ta tag i det, observera att det inte är för att gå ner i vikt eller bli smalare, jag vill bara må bättre och bygga upp mina muskler, och det gör man bara med rätt sorts mat, jag tycker matpyramiden är väldigt klok. det är bara det att jag har väldigt svårt med grönsaker, frukt går ann men de inne håller mycker naturligt socker och det är ju socker som är onyttigt. plus att min svaghet är typ bröd. men jag ska skärpa mig, jag behöver ju lixom inte det. och om jag kommer över min svaghet för mat blir jag bara starkare och får bättre självförtroende, fast jag är riktigt nöjd med hur jag ser ut nu, lite stor rumpa, kanske lite kim kardishan style? mowwhahaa skulle inte tro det. men jag ser inte ut som alla andra. det var en bra beskrivning.


men det var det jag hade å säga. nu ska jag försöka skriva klart min skräckberättelse i svenskan, ska ha med den till musiken imorgon och kompositera lite musiccc till den, nivet lite scary ass stuff

checka in pyramiden under. idag ska jag tare lugnt med maten, köpte en cola light idag, men jag har faktiskt ingen lust att dricka den, inte om jag ska kolla på top model iaf. haha jag lägger undan den och sparar till helgen, sen ska jag sluta med cola och godis, onyttigt bara (-: dock ger ja för fasen inte upp popcorn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar