2011-02-06

strum me like a guitar blow out my amplifier


diggar bilden mycket! tufft när kråkan står ut lite.

idag har jag inte gjort ett dugg. gjort så lite så jag nästan längtat till skolan. fast det tar jag tillbaka. jag var först ut o jogga ca två kilometer efter att jag skrev det förra inlägget. sen drog ja ut och skulle åka längd, förutom att på helgerna brukar det komma ut sommargäster i alla stugor och det typ vandrar omkring folk som njuter av lantlivet eller nå liknande. och helt ärligt, jag kan inte motionera om någon ser, what so ever. även fast de bara gick längs vägen så kunde jag verkligen inte röra mig. så jag han åka 3 varv typ fast själa åkningen såg ut såhär ungefär





so pretty nivet jag blev blöt om rumpan och allt så jag gick upp och åt. haha jag älskar mat. jag vill inte göra det. men gör det iallfall. fast idag har jag ätit värsta mycket frukt! awesome

gud vad det var svettigt btw å jogga, har zero condis så jag flåsa mig en bit bara, ååh i sommras när man kunde jogga tre on halv kilometer utan ansträngning. vill ha tillbaka! men aaa hade armtyngder på mig så jag skulle bränna mer, hade dem när jag åkte lite längd också, och fick värsta träningen i armarna. jag som inte trodde det kunde bli jobbigare för armarna. sicksicksick

och jag får totalpanik! tvättmaskinen är fortfarande trasig och pappa säger att han ska köpa eller fixa snart, men när han säger snart så kan det ta upp till två år. jag har fortfarande ingen dörrlist till mitt rum :(

men ja nu ska jag dra för det luktar GI-chokladkaka från köket. det är bara fett i det men dock inga kolhydrater (knappt) så det är ju bra om man går på LCHF men det gör ju inte jaa så det är inte bra. whaatever jag käka fan en HEL påse popcorn igår men ångra det lika snabbt . hoppsan

skitsamma man lever bara en gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar