2011-02-10

Recension - Loud

Jag gör en enkel recension idag, eftersom jag inte kommer på någon annan skiva som är rättvis att jämföra med denna. skulle kunna tagit katy perrys teenage dream men jag har inte lyssnat så mycket på den skivan.

Rihanna - Loud

jag tycker Rihanna är en bra artist, missförstå mig inte, men jag tycker hennes stil har blivit lite för kinky på senaste tiden, om hon inte överskrider det så mycket mer så går det nog bra. my true opinon. jag har lyssnat på henne förut, och det gör jag fortfarande ibland, om hon gör en låt så blir låten antingen SUPERBRA eller så ser jag inte charmen. I albumet Loud fastnade jag för en låt speciellt mycket, Man Down. ruskigt bra låt, rös nästan igenom hela låten. jag tyckte videon till S&M var dålig. mest för att jag har sett en av dräkterna är liknande med en som lady gaga hade i videon till Paparazzi, jag ska inte tjata om det nå mycket, bara konstatera, eftersom min åsikt är att när man är en artist så ska man bara 100 % innovativ. observera att jag inte säger att Rihanna inte är det. tolka mig inte fel, hon är en fantastisk sångerska. Det var en annan låt jag tyckte var bra, det var då Cheers (drink to that). resten var sådär, kan hålla med att California King Bed är jättebra, dock känner jag ingen koppling. jag tycker att rihanna är bäst på lugna ballader typ, alltså långsamma låtar. ballader lät lite fel där du. Skivomslaget är fantastiskt fint, ansiktsbilder brukar jag tycka är sjukt överskattadem nen detta funkade på ett sjunkt fint sätt, ungefär som Michael Jacksons Invincible, de är några av de få som funkar. Jag gillar Rihannas nya frisyr sjukt mycket, så snyggt, jag gillade verkligen inte det hon hade innan, den där Mowhak saken (sta), och jag blev nästan rent utsagt besviken när hon klippte bort allt fint långt hår hon hade back in twothousandfive. hon blir bättre och bättre annars. så jag tycker att Loud får 3/5 stjärnor och är ett toppen album!

tummar upp för den!