2011-02-04

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something
Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused




olika låtar, ahja jag vet

antar att jag gömmar mina känslor i massa låtar. helt random också. eller inte helt för ja tkr marilyn manson ä cool

jag har en väldigt konstig musikstil. men skitsamma who cares. jag är deprimerad. har varit de i flera veckor men har gömt skiten. jag vet inte vad jag ska göra. nu känner jag mig helt tom och kan inte gråta eller. helt kall. det skrämmer mig så hårt så jag vet inte vad. skulle ju ha varit med sandra idag men det gick ju inte för henne. åå jag hade så längtat att prata med någon. nu har min morsa också börjat tjata på mig om att vara med kompisar. hon säger att jag kommer bli störd

hon sa också att jag kommer bli störd om jag intresserar mig nå mer i michael jackson. trevlig mor jag har. skitsamma det är bara tomma ord. jag hatar och skriva privata saker på bloggen, det låter bara som om jag klagar. det gör jag säkert också men jag har så mycket jag behöver reda ut att jag inte vet vad jag ska börja. detta hjälper ju obviously inte. det känns som om jag bara försvinner för nu känner jag mig inte äns ledsen längre. bara borta

och som tidigare. känner mig hellre sårad än ingenting


men nu ska jag dra. sätta mig inne i kalla garderoben och släcka lampan och typ andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar