2011-02-04


just feelt like that. jag fattar inge.. håltimma snart och jag ska umgås med folks som clearly inte vill ha nå med mig å göra. så jag våldgästar dem. men det är ju rättså hyffsat. men jani. det finns opera webbläsare i skolan och den är så jäkla najs så jag måste skaffa det på min dator när jag kommer hem, firefox är så jäkla 2010!

men ja annars händer det inte mycket. bytte ju tillbaka till min aino todayy men det var inte så kul som jag hade velat så jag ångra typ direkt! men det gick inte att va för sandra så jag kommer hem direkt, då byter jag tillbax right away! men nu ska jag jobba lite så jag får ngt gjort! skriva skräckberättelse. det ska handla om en olycklig kvinna som är bosatt i new york sen börjar det hända massa creep saker. jani jag kanske lägger upp't



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar