2011-02-06

Though you tried to bring me to my knees


vissa saker kan man inte göra nå åt

söndag idag. lättnaden är stor. det som står på schemat idag är bara träna och städa. hur underbart som helst! jag ska iallafall ut och åka längd snart, lyssna på musik å så samtidigt så man blir taggad, kanske jag åker 10 varv idag med. tjooni. ska iallfall träna tills det är mörkt ute, vilket är många timmar. sen ska jag in och städa måste berätta hemskaste saken, tvättmaskinen har gått sönder så jag kommer inte kunna tvätta förän de köpt en ny och det kommer ta dagar. så tur att jag tvätta i fredags, så jag har iallfall tre par byxor till veckan nu. måste ha nya kläder snart! men jaa. sen ska jag dammsuga upp allt skit på golvet. kanske vädra lite också för det luktar instängt. så går det om man sitter inne på sitt rum hela helgen!

men nu ska jag dra ut. byee

btw tagga inför solsidan ikväll (-:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar