2010-08-16

Askass uppdatering!

Jätteledsen för usel uppdatering, det har hänt ganska mkt och jag har bara inte haft lust att blogga. Men nu håller jag på att rensa kameran, sedan ska det ut å fottas! :) Igår hade jag det jättetrevligt med Erica, iofs hasde jag det i lördags med, vi skulle gå ner till viken och kolla om det gick å bada där. (Bara för att vidga vyerna lite :) ) Men det var typ en massa turkar där så vi stack tbx hem igen. Sen gick vi ner till sjön och badade, det var säkert sista doppet iår för mig.. tråkigt, but still, skönt (-: Och på onsdag blir det massa nya barn i skolan och jag ska bli storbarn :d *sarkasm* Har redan valt ut kläder och smycken, nu ska man ju göra ett så bra intryck som möjligt och hoppas det räcker året ut! No time for mistakes. :) En najsig sak som jag måste berätta är att 3/4 kaninungar äe tingade, Erica ska få lilla Åke! :D (för er som inte vet är det den svarta) :} Jag är så glad för både hennes och Åkes skull, nu kan jag ju hålla koll på honom, plus att ajg får se hnmm då och då! Nu är det bara min favorit bäbis kvar, lilla Solveig :) Henne ska jag minsann inte sälja till djuraffären, antingen ska hon komma till ngn jag känner eller så ska jag ha henne själv :)

Det här är en grej som många bitchar med mig om, och det är hur jag pratar om kaninungarna, jag har ingen aning om vilket kön dom har (eller om dom ens har ngt :s) men jag kallar dom för olika namn för att hålla reda på dom, så här är en liten snabbreview, Åke är den lilla svarta som Erica har tingat, Hedda äe den bruna (som har samma färg som Pirre.) Charles är den lite större gråa, han och Hedda är tingade till fam. Hammar. Sen är den min lilla plutt, Solveig, hon är lite mindre och grå, men inte tingad :)


Men helvetes *** vad datan äe seg idag, håller på att ladda in kamerabilderna i datan, men nej, det funkar inte. Jag blir så irriterad, jag som hade tänkt att ladda upp en bild på Erica och Åke, men icke sa nicke. Jag får väll ta och göra det ngn annan dag, men nu ska jag typ gå promenix, finns ingeting att göra, jag brukar ju vanligtvis sova bort halva dan, men från och med nu så ska jag vakna tidigt och gå och lägga mig tidigt, måste komma in i rytmen innan skolan börjar, annars blir det ett helvete. Men hejdå!

pussochkram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar