2010-11-21

me no speak espano


bilder från resan blir det när jag kommer hem!

mja. proffsigt nivet ;-)

sitter i receptionen nu, det är väll fint. litet, men fint. käkade för typ en timma sen, buffe, allinclusive, fast jag åt nyttigt. säääääger vi.

jag kan ju börja med att berätta vad som hände förrgår (fredag) och igår (lördag) planet blev försenat, till typ 22.40 typ en och en halv timma mer. men vi flyttade oss mellan olika cafeer, och typ donken, det gick najs, sen boarda vi och så, flyget gick ganska bra, förut var jag ju rädd att flyga, men det har gått över nu, tror jag. hehe, jallfall, det var lugnt, tugade typ två påsar extra white, så att jag inte skulle få lock för öronen, det gick fail ska jag hälsa. c: typ när vi hade kommit upp på högre höjd började dom visa film, toystory 3. tsss. jag han se mkt, sen somna jag. vakna typ en timma innan vi skulle landa, heheheeeee. jag älskar landningen. tss. jaja, sen det vanliga nivet, från flyget, till buss, till flygplatsen, till buss till hotell osv. heheh. vi kom typ till hotellet o5.00 (canarisk tid) jag sov inte efter det, sov typ 2 timmar på planet :s så jag packa upp och skit, the usuale, medans de andra sov, herregud vad tänker de med? igår hade jag jättetråkigt, seriöst, var helt rastlös hela tiden. den dagen var så lång. och idag, vad har jag gjort idag *tänker efter* ätit hur mkt som helst, jag var ner till staden och köpte ett fint armband, på en marknad, sen typ gick jag till stranden, HELT sjuk miljö här, ena håller är det berg, andra öken och tredje strand, jag fattar typ nada. det hände typ, har ätit underbar mat också, seriöst. dock är jag lika smal som vanligt, hahahah. imorgon ska jag till puerto rico hela dagen, till Lina och där hon bor, hihi, värsta pinsamt att vara på ett hotell man inte änns bor på :ss menmen, vad gör man inte för det där fina ansiktet asså? Snart ska jag gå tillbaka till huset och gå och lägga mig tror jag, hihi. men vet ni, det var en kackelakka i huset när vi kom dit, den var brevid mig typ, så det är därför det är en liten buckla i taket. haha om ni fattar, stod och hade kväljningar över handfatet i bara en timma typ.

btw, usch vad spanjorer röker. det är rökning överallt, dom säljer cigarretter som typ tandpetare här, de har det i godismaskiner och så. :ss BLÄ det ser så jävla BILLIGT ut. men nu ko0mmer spanjorer och skrämmer mig.


hejdå
jag uppdaterar i morgon eller på tisdag. :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar