2010-11-10

gud vad jag är stygg,

jag sitter och bloggar under en svenskalektion, jag ska igentligen skriva någon slags berättelse, men orken, den är det fel på. Det öser verkligen ner snö från himlen, och jag tycker så ruskigt synd om mina små får, dom måste frysa klövarna av sig dom stackarna. Och min studsmatta, den är fortfarande ute, men familjen ska ta en stor städ-helg ocfh dra bort alla sommarsaker och stoppa dom i ladugården typ ;-) Vi ska också ta in fåren på lördag, så dom får stå ut i tre dagar till.

Måste berätta om en lustig grej, jag träffar på samma mus hela tiden när jag är ut till Lilla my, gud vad lustig den är, och den är inte speciellt rädd heller, den sitter och äter och fortsätter med sitt liv som om ingenting har hänt ;-)) om den är kvar i helgen så ska jag tqa den i en hink och gå och lämna i ladugården, så kan den också få en andra chans!

Haha, härlig skol-dag det blir, har två lektioner inställda, det ska igentligen vara simning efter svenskan, men den är inställd, och efter det är det lunch, och efterdet ska det vara tyska, men den är antagligen inställd den med, om ingen annan lärare känner för att hoppa in. men nej, det gör dom nog inte, inte med 7A iallfall! haha.

undra när fasen lektionen slutar...? alla kan gå in på yt, och söka på the beatles - come together, den är så jävla bra, Michael har gjort den låten med, och jag måste säga att den är snäppet bättre än John Lennons ! :d


men nu ska jag låtsasjobba lite, det är så jävla hårt, wish me luck!

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar