2010-11-09

Jag ska tävla!

Nu är jag med i en tävling på www.vinndinxperia.feber.se, tävlingen låter toppen, och nu ska ni få se min motevering varför just jag är värd en Xperia!

Jag förtjänar en Xperia x10 för att:

Jag har haft ett par tuffa år, har kämpat med kompis problem, mått dåligt och gjort saker mot min kropp som jag innerligt ångrar nu. Kompisproblem, det har jag alltid haft, jag har aldrig varit en sådan som har de senaste märkerne, jag är inte jättesmal, och jag är inte speciellt snygg heller, jag hade då verkliga problem med mitt självförtroende, jag såg allt dåligt, när det igentligen funkade rätt så OK. Men det är ändå inte saken som krossade ner mig till marken var när min stora idol, och kärlek för den delen, Michael Jackson avled. det krossade mig totalt, han var, och fortfarande är ljuset i min dag, och jag har mycket att tacka honom, han hjälpte mig så mycket under de tuffa perioderna, och jag tänker fortfarande på honom hela tiden. och önskade att han vore här med sina underbara röst.

Ibland mår jag fortfarande dåligt, men jag försöker se det positiva, och jag tycker jag förtjänar en xperia x10 för att jag (enligt mig) har kämpat ganska hårt, dels med att klara av skoldagarna, den skulle nog också få mig kämpa vidare, jag tror en telefon är ett bra svar, eftersom jag är väldigt intresserad av det senaste inom mobilvärlden. Den skulle lätt ljusa upp min dag, och hålla den tänd länge.

kram Hilda !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar