2010-11-11




snart drar jag te' skolan! är helt osminkad, så ni kommer få se mig naturell. hahaha. ag bryr mig faktiskt inte så mycket att jag sminkar iordning mig. iallfall inte för deras skulle ;-) men jag har iaf täckt över finnarna med foundation, så jag inte ser helt hängig ut.


jag gillar ju att sjunga, som ni kanske vet, och om man spelar in ljud på datorn blir det helt stört, och jag har ju en android telefon, så ddedt följde inte med någon ljudinspelare, så jag gick in på android market och kollade på multimedia, hittade nå "droidrecorder" eller liknande! Den var otroligt bra, ljudet är helt galet bra, så äntligen kan jag spela in vad jag sjunger, och slippa skämmas för det dåliga ljudet (inte för att jag visar någon, menmen) alltså, det låter lika bra som irl!


vet nii, det regnar ute nu, 07:19! leskit.



psuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar