2010-11-14

RESEFEBER!




Jag har sån resefeber, går knappt att beskriva, jag har nyss packat hälften av det jag ska ha, ungefär alltså, kollade nyss upp om dom hade internetuppkoppling på hotellet, och yess, det hade dom, fast bara i receptionen, då kan man ju gå och sätta sig där och ta en cola med laptopen, typ :-)

haha. för nya läsare som inte vet, så ska jag till Maspalomas, Gran Canaria, på Kanarieöarna på fredag kväll, ohyeah. och nej, ni får inte plats i resväskan, det är redan trångt där c:

Jaha, det jag har gjort idag då. Jag och pappa tog in fåren i ladugården, haha, han hade fortfarande sommardäck på bilen, och då hjälpte in fyrhjulsdriften något, så när han skulle åka upp på åkern för att komma till vägen, då körde vi fast. asså jaaaa, väldigt kul. sen var han tvungen att typ backa och sedan köra i typ 30/km/h upp för att lossna. HAHA. men det gick bra att få in dom och så, dom blev ett helt gäng harmoniska fårskallar, och fan vad dom käkar, dom blev helt cp när jag gav de hö.

förutom massa bondlurkssaker, har jag bakat tårta. yepp. chokladtårta, fast det gick inte åt. jävla skit. men jag kommer inte äta, ska inte komma upp i över 50 ;ooo tss. haha, sen ska jag göra pilates/aerobics och senare ikväll så kanske basta, man bränner väll ngt på det med? haha, men gud vad töntig jag låter. :o

men hehjdå, nu ska jag nog typ dammsuga lite, sedan kanske rita, och efter det något anant. haha, ni behöver inte veta allt. jag kanske ska byta glödlampor i källaren, vad vet ni?

puss hilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar