2010-11-13

packa!

trallaaaaa. nu ska jag packa lite! i veckan blir det ju fulltupp, med läxor och så ;-) Jag ska bara packa ner kläder och sånnt jag inte ska ha innan, sedan blir det mer packning på tordsag och fredag eftermiddag, för fredag kväll smäller det! :-D jag ska flyga. haha. bullshiet. det blir kul. snart kommer pappa hem, han har ju jobbat i Narva (estland/ryssland) i en vecka, hoppas han har köpt godis till mig ;pp haha, lol asså.

sen ska jag ut och arbeta som den bondlurk jag är. asså jag måste bara berätta om en grej jag sa igår, jag skulle ju ut och rida i mörkret, vid 17.00 tiden, iallafall, och när vi kom till bysala jag ba; shit, dom har ju sånna där väglampor här ;oo haha,, mamma ba; menar du gatubelysning. hahha jävla bondlurk jag är. c: Okej, men iallfall, när pappa har kommit hem ska vi ta in fåren i ladugården, så dom inte fryser om klövarna, sedan ska jag också kolla efter om det går att få in den vita kaninhagen i ladugården också, för det kommer ju bli så jävla kallt i vinter, hihi, jag får knäppa lite kort och ladda upp sen :-)


puss
Hilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar