2011-02-03

better than being missarble alone




lite bilder på fint folk.

uhuh. en trött hilda skriver nu. så sjukt borta, sitter typ me huvet i peking och typ kroppen på grönland för det är så ruskigt kallt in my room. wtf jag byter snart rum med min syster om inte pappa fixa elementet. det ända stället som är kallare än mitt rum är möjligtvis min garderob. som det är minusgrader i. fuck bergvärme det funkar väll inte. plus att det inte finns duschvatten över 40 grader. tänk om jag vill duscha i femtio i en halvtimma!? nej det går inte.
jaaa. som ni ser är jag ju pretty ödräglig idag. men ska också påpeka att ja är tacksam för att det är fredag, kanske vara med sandra idag. håller tummarna, hon fick typ kuk igår så hon kanske inte ä redo. haha förlåt sandra men jag hoppas att det går iallfall. janii det finns inte mycket mina fingrar orkar med å skriva, typ att jag har tappat bort min peace-ring. jag som skulle gå hippiestyle idag, typ min Mjstyle jacka, peace tröja o nå random jeans. det är faktiskt finare än va det låter. men tjo nu ska jag plocka ihop min andra telefon för jag pallar inte touch idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar